Куди поділись кандидати?

_1

Нещодавно ми  провели серію зустрічей на тему «Куди поділись кандидати?».

Чому така тема?  Як пояснити її актуальність в період кризи в країні? Питання не з легких. Та давайте про все по порядку.

Озирніться навколо: майже на кожному магазині оголошення «потрібні працівники», в соц. мережах стрічки HR-ів та рекрутерів майоріють оголошеннями про роботу, JOB сайти наповнені вакансіями. Але на які б хитрощі і креативні ідеї не йшли рекрут ери - ситуація мало змінюється.

Так що ж відбувається, в чому причина, а головне, що з цим робити далі? Саме з цим і намагалися розібратись учасники клубу.

 Отож разом ми виділили наступні…

Детальніше »

Адаптація менеджера по роботі з клієнтами

adapt03«Менеджер по роботі з клієнтами» входить до десятку професій, які найбільше користуються попитом. Будь-яка компанія, яка формує чи має базу клієнтів, потребує якісного менеджера, який задовольнить бажання клієнта, надасть якісну і ефективну консультацію. У кожної компанії своя місія, система роботи, ноу-хау і продукт, проте, вимоги до менеджера по роботі з клієнтами доволі схожі: комунікабельність, орієнтованість на результат, цілеспрямованість, охайність зовнішній вигляд, посмішка, приємний голос, бажання заподіяти добро.

Адаптація такого незамінного працівника компанії займає не останнє місце в завданнях HRа. Під час процесу адаптації новачок звикає до колективу, ознайомлюється з правилами роботи, співставляє свої цінності з цінностями компанії. В загальному процес адаптації…

Детальніше »

Завершальна співбесіда. Частина 2

661672031Часто співбесіди проводяться без чіткої мети та плану. Якісні інтерв'ю виходу повинні мати мету проведення. Багато компаній проводять співбесіди, оскільки це правильно. Інші підприємства - оскільки в майбутньому, результати завершальна співбесіда можна корисно використати. Проте, як можна проводити інтерв’ю виходу, якщо ви не знаєте мету проведення?

Зловживання і нерозуміння інформації, отриманої від співбесід - є ще однією проблемою. Якщо все зроблено методично правильно, співбесіди можуть надати дані, які зібрані з часом, вкажуть на позитивні чи негативні тенденції, потенційні слабкості або сильні сторони в організації. Важливо не робити узагальнення з статистично незначними даними. Невдоволення одного працівника зарплатою не обов'язково означає те, що потрібно здійснювати перегляд фонду оплати праці усіх працівників, проте десяти повинно наштовхнути…

Детальніше »
Сторінка 1 з 3 1 2 3